تنهایی پرهیاهوی من

وبلاگ شخصی حسین طاهری

تنهایی پرهیاهوی من

وبلاگ شخصی حسین طاهری

آزاد


نمی دانم با چه صفتی بیان کنم، همه دقیقه هایی را که با یک دلشوره می گذرد. نگرانی از اینکه حرفم یا عملم یا حتی فکری که در سر گذراندم رنجانده باشدت !

و نمی دانم چگونه بخوانم عشقی را که می ترسم انتهایش وصال باشد یا بهتر بگویم وصال انتهایش باشد.

من این اسارت را آزادانه زندگی می کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
ع.خ سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ق.ظ

اینجور مواقع با سر برو تو با مغز بیا بیرون بعدنش.

فایده نداره امتحان کردم !

مریم یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ

ما همیشه نگرانیم/غرق انتظارات خواسته و نخواسته...
و این میشه که همیشه یه جای کار می لنگه

محمد شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ

عشق؟ واژه ی غریبیست! راستی... به چه معناست؟

چه می شه گفت. حرف زیاده و تعابیر زیاد تر و نظریه ها خیلی بیشتر. علی الحساب قطعیتی وجود نداره مثل خیلی چیزهای دیگه. نمی دانم !

bibal دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ http://bibal.blogsky.com

هیییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد